Have an account?

Recent Posts

Monday, December 28, 2009

NORMALCY IS HERE

Photobucket




ChrisdotRivera
**this is the best Album of the Year NO DOUBT**

Photobucket

24 Starchasing Opinions:

Ty said...

Yay!!

Rob said...

yooooo wtf!!!!!!!!!!!
this just made my fucking day!!!!
i gotta listen to this and ill be back good looking out this aint on any of the blogs yet

josh britt said...

chris u did not have 2 omg that many time fam lmaooo...thisis50.com is given it a better chance 2...i c alotta haters ova there tho

Brian Buckley said...

fuuuckkk!!!!! it won't let me download!?!??!!! MY FUCKING INTERNET!!!!!! ughh thats some bullshit. I'll try it again when it gets on datpiff or some other download thing cuz i think thats the problem with it for me. thats some bs, i was waiting on that alll day

Lelan said...

hey stan your cover is garbage. did u make that with paint on your computer

AHowe303 said...

newcomusic is the label. via myspace.com/hamiltonsmusic.

Jhizzy (jarael) said...

finally damn can't wait

AHowe303 said...

dont like how i spit? i'll vomit. if this song aint a hit, i'll prom it. meanin get it drunk n force myself upon it. i killed this beat.

My said...

Normalcay sounds like what TPL shoulda been but it definitely got me hype to drop Mr. Oxymoron Jan. 26th is gonna be a wrap

AHowe303 said...

"TPL" coulda been normalcy-esque if if we could have heard the digital treatment it received. ch on production n woody on the mixing is a win.

NinjaKingRevival said...

curious

Why don't you use Charles links instead of reuploading them?

ChrisdotRivera said...

because CHarles original link which i had up was up first n died..
n i know my wont die

NinjaKingRevival said...

oh aight

AHowe303 said...

i thought i recalled hearing somewhere that he was sampling less tho? sorry 4 just saying this now but i've finally got the time 2 listen closer 2 normalcy in my beats instead of just skimmin on my pc..idk i mean granted it is less but he's still sampling quite a bit..theres nothin wrong with it really it still sounds dope. just pointin that out, u kno?

Kal said...

Your right fam the first reports of Normalcy were that CH would be producing all his beats and there wouldn't be samples. Guess they meant not as much or something tho the samples were all done dopely, Loserville comes to mind, I'd like to hear a non sample track from CH in the future.

AHowe303 said...

well i still consider sampling production, i mean theres no doubt he produced this entirely himself, the samples were executed very nicely. smooth. wasn't the charles hamilton is back beat, (or 'new music from CH') original? theres a vocal sample but isn't that it?

anyways, i'd like 2 hear charles on that L word/my brain is alive/it's even and then they played dilla type ish combined w/ the new sound..he was solid with those projects. fam. lol im hittin the sack. later 'kal'

Kal said...

Truth my favorite charles is when he's on his my brain is alive/ L word steeze so I'm hoping he revisits that realm again in 010 lol
Yeah new music from CH was all original and I guess it still is considered all him. I don't know about ya'll but this ep did nothing to hold me over haha and I'm looking forward to CH's next release already

JOSH BRITT said...

LWORD = CLASSIC

Dalvyn said...

dis shit is his prolly his best work dont sleep trust me

AJB4 said...

I'm feelin "Normalcy" I just want more songs with u harmonizing and singin like "Every Now and Then" "Waterworks" "Match.com" and "She's So High". but i'm feelin this keep up the good work. In my opinion your the best rapper alive and one of the best producers in the game

AHowe303 said...

^word. or convincedindecision, in case i actually get her, etc.

Anonymous said...

http://board.okayplayer.com/okp.php?az=show_topic&forum=5&topic_id=2289768&mesg_id=2289768&page=

ThisisBlaine said...

Thisisblaine.blogspot.com

Anonymous said...

are u fucking kidding me? album of the year?!?! wow.....just wow....

WiCH Staff